!Trump, please don't press the red button

ShowImage.ashx

דונלד ג'ון טראמפ,המתמודד הלא קונבנציונלי לנשיאות ארצות הברית-איש עסקים מצליח אבל חצוף,ישיר ויהיר. דווקא המתמודד הזה הוא המתמודד המוביל כרגע במירוץ לנשיאות ארה"ב. הוא מביס את כל השועלים הותיקים כמו הילרי קלינטון וברני סנדרס מהדמוקרטים,זוכה בפריימיריז אחרי פריימריז וזוכה לפרסום מכל הסוגים בכל סוגי המדיה-מדיווחים חדשותיים ועד MEMES משעשעעים בפייסבוק.

אז איך דווקא טראמפ, העוף המוזר של הפוליטיקה האמריקאית, מצליח לעלות לכותרות פעם אחר פעם, והפך להיות המתמודד המוביל במירוץ לנשיאות ארצות הברית?

הוא כנראה הבין שאין דבר כזה פרסום שלילי. הוא ממשיך לייצר שערוריה אחרי שערוריה, משתמש בכל התותחים הכבדים – משתמש בבתו הבכורה היהודיה בשביל ציבור הבוחרים היהודי, מלגלג על שאר המועמדים בבדיחות גסות ונמוכות, נפגש עם נשיאים וראשי ממשלות מפוקפקים כמו ולדימיר פוטין וקים ג'ונג און, ראש ממשלת צפון קוריאה.

הדעות בארצות הברית בקשר למועמדותו של טראמפ לנשיאות-חלקם חושבים כי "אסור שהוא יחזיק בקודים לנשק גרעיני בשל המזג שלו" לדברי הילרי קלינטון ויש כאלו שחושבים שההתבטאויות הגסות שלו והרעיונות ה"ביזאריים" שלו כמו למשל בניית חומה בגבול בין מקסיקו לארצות הברית כדי למנוע כניסת מסתננים, זה בדיוק מה שארצות הברית צריכה.

פרשנים מאמינים כי תומכיו של טראמפ מצדדים בו אך ורק כי הוא מדבר בשם עצמו בלבד. מה זאת אומרת?

המתמודדים הם כמו מריונטות – מעל כל אחד מהם יש מפעילי בובות שמושכים בחוטים בזכות הכסף שהם מזרימים לקמפיינים של המועמדים. אך טראמפ הוא אדם מבוסס כלכלית שיכול לעמוד בקמפיינים היקרים בלי להניד עפעף. הוא לא חייב לאף איש עסקים בעל אינטרסים פוליטיים דבר, ולכן הוא גם מרשה לעצמו להתבטא בצורה שבה הוא מתבטא.

והאינטרנט? מת על זה!

הרשתות החברתיות לא מפסיקות להריץ MEMES מצחיקים על כל מרגלית שמפיק פיו של טראמפ והעיתונים הדיגיטליים רק מחכים לציוץ השנוי במחלוקת הבא שהוא יפרסם בחשבון הטוויטר שלו.

FB_IMG_1464765043243.jpg

הבחירות בעוד חצי שנה ולנו נשאר רק לשבת ולצחוק מהעלבונות החדשים שיטיח טראמפ במתחריו, לצפות בקוצר רוח לשערוריות הבאות שהוא יסדר לנו (אולי הקמפיין הבא שלו יהיה עם בתו איוונקה על הירח, מי יודע?) ולקוות שטראמפ באמת לא יקבל לידיו קודים לנשק הגרעיני של אמריקה.

 

כתיבת תגובה